Ajankohtaista

Tältä sivulta löytyy seuran ajankohtaisia tapahtumia ja koulutuksia. Selaa sivua alaspäin,

niin löydät lisää tietoa!

Tervetuloa mukaan!

Nyt kaikki lapset ja innokkaat aikuiset mukaan Hevostaitokerhoon!

Yhteistyössä Vahannan ratsastuskoulun kanssa, järjestämme kevään aikana kerhon, joka kokoontuu tiistaisin 5.3. alkaen klo 18.15. Tarkemmat päivämäärät näet liitteestä. Osallistujamäärä 8, joten varaa paikkasi pian!

Mukaan ovat tervetulleita kaikki seuran jäsenet ja ilmoittautua voit alla olevalla lomakkeella. Maksutiedot saat paluuviestinä ja huomaa,
että saaja on Goodwill Riders.

Tarkennus hintavaihtoehtoihin:

1. Goodwill Riders jäsenhinta 80 €/sisaralennus 5€
sisältää kerhomateriaalit.
.
2. Mikäli olet jonkun toisen seuran jäsen, tulee kerhomaksun lisäksi materiaalimaksu 20 € ja jäsenyys on todistettava lähettämällä sähköpostilla kuva SRL jäsenhuoneessa olevasta jäsenkortista.

3. Mikäli puolestaan olet maksanut SRL:n tarjoaman GreenCard:n,
tulee normaalin kerhomaksun lisäksi materiaalimaksu 20 € .
Lisäksi sinun tulee todistaa meille, että kerholaisella on vakuutus hevosurheilussa voimassa.

Otamme kerhoon uusia jäseniä vielä maaliskuun ajan, jolloin kerhohinnasta vähennetään 5 € / kerta.
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Kerhon vastuuvetäjänä toimii Niina Haapanen p. 050 540 9300. Niina on suorittanut hevoskerho-ohjaajakurssin ja on erittäin pätevä vetämään kerhoa. Muut apuohjaajat ovat Inka, Sofia sekä Salla.

Olet lämpimästi tervetullut kerhoon oppimaan uusia, tärkeitä taitoja!

Ilmoittautuminen alla olevalla lomakkeella:

Ratsastusseura tai GreenCard

Horze - yhteistyö

GWR jatkaa yhteistyötä Horze Tampereen kanssa.
Seuraa tarkasti meidän some - kanavia, sillä tiedotamme niiden kautta mitä kaikkea kivaa on Horzella meille tarjolla.