Tervetuloa GWR jäseneksi

Voit liittyä jäseneksi sähköisen linkin kautta:

Liity jäseneksi (ratsastus.fi)

Tai seuran omalla lomakkeella:

Liity jäseneksi

GWR jäsenmaksut 1.1.2024:

• junioritäysjäsenet  (alle 18v )   64  €
  • senioritäysjäsenet  (yli 18v )     71 €
  • junioriperhejäsenet                       39,50 €
  • senioriperhejäsenet                       43 €
  • kannatusjäsenet                               30 €
  • yhteisöjäsen                                        200 €

________________________________________________
Jäsensihteeri vastaa mielellään herääviin kysymyksiisi:
Wiivi Ilomäki
jasensihteeri@goodwillriders.fi
________________________________________________

Täysjäsen (seniori ja juniori) saa kaikki liiton tarjoamat jäsenedut. Perhejäsenen (seniori ja juniori) edut ovat muuten samat kuin täysjäsenellä, mutta hän ei saa Hippos-lehteä eikä hänelle voida myöntää kansallista kilpailulupaa tai toimihenkilöoikeuksia. Perhejäsenen täytyy asua samassa taloudessa täysjäsenen kanssa ja kuulua samaan seuraan kuin täysjäsen.

Tarjoamme vaihtoehtona myös kannatusjäsenyyden, jolla voi tukea seuran toimintaa. Kannatusjäsen kuuluu vain Googwill Riders ry:hyn, mutta ei Suomen Ratsastajainliittoon. Kannatusjäsenellä voi olla halutessaan Ratsastajainliiton jäsenyys jonkin muun ratsastusseuran kautta.

Kannatusjäsen ei voi hakea seuran jäsenelle maksettavia tukia, kuten kilpailu-, valmennus-ja koulutustuet. Kannatusjäsenellä on oikeus osallistua kaikkiin seuran jäsenille tarkoitettuihin tapahtumiin, mikäli hänellä on jonkin toisen ratsastusseuran kautta Ratsastajainliiton jäsenyys. Seuran kannatusjäsenet ja varsinaiset jäsenet saavat yhdenvertaisesti alennusta useimpien seuran tapahtumien osallistumis- sekä kilpailumaksuista. Kannatusjäsen saa kaikki SEURAN tarjoamat jäsenedut.

Lisää jäseneduista voit lukea SRL:n sivuilta osoitteessa:

Käsittelemme jäsenhakemukset viikon kuluessa niiden jättämisestä. Saat tämän jälkeen postitse kotiisi viitteellisen pankkisiirron jäsenmaksun maksua varten.

Mikäli syystä tai toisesta haluat erota seurasta, ilmoitathan siitä kirjallisesti jäsensihteerille, kiitos! Eroamisesta voi myös ilmoittaa nettisivujen kautta lomakkeella.

Jäsenyyden lopettaminen