Kisaviikonloppu 2023, ilmoittautuminen

Tervetuloa kilpailemaan ratsastuksen Ylöjärven mestauuskilpailuihin 8.-9.7.2023 Vahannan ratsutilalle. Lauantaina 8.7.2023 kilpaillaan Ylöjärven kouluratsastuksen mestaruudet ja sunnuntaina 9.7.2023 kilpaillaan Ylöjärven esteratsastuksen mestaruudet. Kilpailuissa on useita luokkia.

Pääset tutustumaan viralliseen kilpailukutsuun Kipassa. Ilmoittautuminen Kipassa koulukilpailuun ja estekilpailuun.

Molempien päivien ohjelma alkaa klo 9.00 ja päättyy, kun viimeinen luokka on ratsastettu.

Kilpailuihin osallistuvilta ratsastajilta edellytetään jonkun ratsastusseuran jäsenyyttä ja voimassa olevaa kilpailulupaa. Kilpailun erityismääräykset, säännöt ja tiedot löytyy Kipasta.

Kilpailujen yhteydessä järjestetään hevos- ja ratsastusvarustekirppis molempina päivinä.

Tervetuloa kilpailemaan ja kannustamaan ratsukoita!