Valmennustuki

Goodwill Riders kannustaa jäseniään valmentautumaan

Goodwill Riders kannustaa jäseniään valmentautumaan ja seuran hallitus on päättänyt myöntää valmennustukea jäsenilleen.

Valmennustukea voi hakea valmennuksiin, joihin seuran jäsenet ovat osallistuneet. Valmennukset voivat olla ratsastajien itsensä tai muiden seurojen tai organisaatioiden järjestämiä. Vuoden aikana tukea voi käyttää maksimissaan 10 valmennuskertaan, joihin ei ole myönnetty muuta tukea. Valmennuksista korvataan 5€/valmennuskerta. Valmennustuki on ratsastaja kohtainen.

Tukea voivat hakea kaikki GWR:n jäsenet valmennuksiinsa seuraavien kriteerien mukaisesti:

·       Ratsastaja on GWR:n täys- tai perhejäsen (ei kannattajajäsen)

·       Jos ratsastaja kilpailee, niin hän edustaa Goodwill Ridersia (mikäli on useamman seuran jäsen) samana vuonna, jolta valmennustukea haetaan.

·       Ratsastaja on osallistunut seuratalkoisiin tai kilpailujen järjestelyihin kuluvan kauden aikana vähintään kolme kokonaista kisa-/talkoopäivää

·       Ratsastaja voi todentaa osallistumisensa valmennukseen esimerkiksi maksukuitin avulla.

·       Tukea maksetaan vain yksityishenkilöiden maksamista valmennuksista. Jos yritys tai yhtiö maksaa valmennuksen niin sille ei voi hakea tukea.

·       Valmennuksella tarkoitetaan yksityis- tai pienryhmätuntia, jossa on tavoitteellinen ja henkilökohtainen valmennusote. Esimerkiksi ratsastuskoulutunteja ei tässä yhteydessä lasketa valmennuksiksi.

·    Valmennustukea voi hakea myös pelkän kilpailumenestyksen ja seuran näkyväksi tuomisen perusteella (some).

Tukea haetaan alla olevalla lomakkeella 30.11.2024 mennessä. Tukea haettaessa pitää lähettää vähintään yksi kuitti jostain valmennuksesta. Muita kuitteja tai maksutositteita voidaan pyytää pistotarkastuksilla. Tukea voi hakea valmennuksiin, jotka ovat toteutuneet kaudella 2024, 30.11.2024 mennessä. Hallitus tekee päätöksen tuen maksamisesta joulukuussa ja tuki maksetaan joulukuun 2024 aikana. Tuen hakijaan ollaan yhteydessä, jos tukipäätös vaatii lisätietoja. Mikäli hakija on alaikäinen niin hakemukseen pitää laittaa huoltajan yhteystiedot (nimi, puhelinnumero ja sähköposti).

Valmennustukea myönnetään budjetin sallimissa rajoissa. Jos budjetin valmennustukeen suunniteltu osuus ei täyty, valmennustuki hakemuksien määrästä voidaan loppu osuus jakaa stipendeinä kilpailuissa menestyneille ratsukoille.

Valmennustuki lomake

Olen osallistunut vapaaehtoiseksi seuran toimintaan kuluvan vuoden aikana (talkoot tai kilpailujen järjestäminen)