Estekilpailut 19.6.2022

Sihteeri (taitotuomari)TuuliVenlaVSusannaSariHeli
Portinavaaja (HAE RADIOPUHELIN KANSLIASTA)EetuOonaVeeraLisandraLisandra
Tallivahti ( HAE RADIOPUHELIN KANSLIASTA)HenrikaSanniVera--
Takakentän aikatauluttaja/kakkavahti (HAE RADIOPUHELIN KANSLIASTA)HeliMiaUllaSusanna-
Kakkavahti (iso kenttä)TuuaHeliTyyneEetu
RatahenkilökuntaJ-PTuuaSariHildaJ-P
LiputtajaEllen, SanniMilja, EllenMilja, NeaVeera, TuuaEllen, Ulla
LähettiVeeraVeraVenlaTVeraVenlaT
KansliaTiinaK, PaulaV, TiinaPTiinaP, TiinaKTiinaK, PaulaVPinjaP, TiinaKPinjaP, VenlaV
KuuluttajaJukkaJukkaJukkaJukkaJukka

Kilpailijatiedote 19.6.2022

Verryttely

Verryttely tapahtuu takakentällä maneesin takana (kts. kartta). Verryttelyalueella saa olla 8 ratsukkoa kerrallaan. Osa takakentästä on rajattu käsihevosalueeksi. Kulku hevosparkista takakentälle ja takakentältä kilpailukentälle tapahtuu takatarhojen ohi kulkevaa reittiä. Kilpailukentälle kuljetaan derby-kentän kautta. Maneesin edessä menevää polkua ei saa kulkea hevosten kanssa, ei edes taluttaen hevosta. Kilpailukentällä saa olla odottamassa omaa suoritustaan kaksi ratsukkoa kilpailevan ratsukon lisäksi. Verryttelyssä valvojana toimii ratsastuksen opettaja.

Palkintojenjako

Palkintojenjako suoritetaan luokan päätyttyä ja heti tulosten julkistamisen jälkeen.

Rokotustodistus

Kilpailijatiedotteen yhteydessä on lista hevosista, joiden rokotustodistus pitää esittää kansliassa viimeistään tuntia ennen starttia. Rokotustodistuksesta voi myös lähettää viestillä kuvan kilpailun järjestäjälle (0405779482/Wiivi), jolloin todistusta ei tarvitse erikseen esittää kansliassa.

Radankävelyn alustava aikataulu

Luokkien 1 ja 2 radankävely tapahtuu yhdessä ennen kilpailujen alkua klo 9.30-9.40

Luokan 3 radankävely 11.30

Luokkien 4 ja 5 radankävely klo 12.40

Ratsutilalla oleviin talleihin on pääsy kielletty. WC sijaitsee ratsastuskoulun tallin yhteydessä, jossa WC on käytössä, muuten tallissa oleskelu on kielletty.

Hevosen jätökset on kerättävä välittömästi joka puolelta ratsutilan alueelta.

Paikalla on runsas buffetti. Buffetissa käy käteinen sekä Mobilepay.

Ison kentän vieressä oleva nurmialue on tarkoitettu yleisöä varten, jossa ei saa kulkea autoilla tai hevosten kanssa.

Kilpailukentällä jokainen ratsukko saa halutessaan yhden hyppy-yrityksen ennen oman suorituksen alkua.

Järjestävän ratsastusseuran kilpailijat on velvoitettu osallistumaan kilpailujen järjestämiseen. Ratsutilan/GWR:n ulkopuolelta tulevilta ratsukoilta ei edellytetä osallistumista radan rakentamiseen ja purkamiseen sekä kilpailujen järjestämiseen. Esteradan rakennus tapahtuu lauantaina klo 19-20 ja se koskee järjestävän seuran kaikkia osallistujia (ei ulkopuoliset ratsukot). Rata puretaan heti viimeisen luokan palkintojen jaon jälkeen ja radan purkaminen kuuluu myös kilpailijan tehtäviin.

Järjestävän ratsastusseuran kilpailijoilla on toimihenkilötehtäviä kilpailujen yhteydessä. Kilpailutehtäväsi näet seuran nettisivuilta samana päivänä, kun lähtölistat julkaistaan. Myös talliin ja kansliaan laitetaan lista toimihenkilötehtävistä. Jos toimihenkilötehtävissä on jotain epäselvyyksiä tai et tiedä kuinka toimia, kysy kansliasta. Huolehdithan, että olet letittänyt ja tehnyt muut valmistelut ennen kilpailuiden alkua, mikäli sinulla on toimihenkilötehtävä kahdessa ensimmäisessä luokassa.

Toimihenkilöille järjestetään yhteinen kokous sunnuntaina klo 9.15, jossa kerrataan kilpailuihin liittyvät asiat.