Estekilpailut 22.8.2021

Alustava tiedote: Estekilpailut 22.8.2021 Vahannan ratsutilalla

Kilpailunjärjestäjä pyytää huomioimaan, että kilpailu järjestetään Covid-19 tilanne ja viranomaisten ohjeet huomioiden. Jokaisen kilpailijan, hevosenhoitajan ja toimihenkilön vastuulla on, että toimimme vastuullisesti ja viranomaisten ohjeiden mukaan, huolehdimme hygieniasta tarkasti ja ylläpidämme turvavälit. Näin varmistamme kilpailujen sujuvuuden ja turvallisuuden myös jatkossa. Kilpailualueelta voidaan pyytää poistumaan, jos ohjeita ei noudata.

Kilpailut aloitetaan kutsusta poiketen jo klo 9.00.

Järjestävän ratsastusseuran kilpailijat on velvoitettu osallistumaan kilpailujen järjestämiseen. Ratsutilan/GWR:n ulkopuolelta tulevilta ratsukoilta ei edellytetä osallistumista radan rakentamiseen ja purkamiseen sekä kilpailujen järjestämiseen. Esterata rakennetaan ennen kilpailujen alkamista, samana päivänä klo 7.30 alkaen, ole ajoissa paikalla. Esterata puretaan heti viimeisen luokan jälkeen ja radan purkaminen kuuluu myös kilpailijan tehtäviin. Kilpailijalla on toimihenkilötehtäviä kilpailujen yhteydessä. Kilpailutehtäväsi näet seuran nettisivuilta samana päivänä, kun lähtölistat julkaistaan. Myös talliin ja kansliaan laitetaan lista toimihenkilötehtävistä. Jos toimihenkilötehtävissä on jotain epäselvyyksiä tai et tiedä kuinka toimia, kysy kansliasta.

Ohjeita kilpailuun osallistuville:

·       Kilpailualueelle ratsastajan lisäksi vain välttämättömät avustajat (suositus ratsastaja + 1 avustaja / hevonen). Kilpailut eivät ole avoinna yleisölle valtakunnallisesta koronatilanteesta johtuen.

·       Alueella tulee noudattaa vähintään 2 m turvaetäisyyksiä myös wc- ja tallitiloissa.

·       Kaikkien yli 12-vuotiaiden on käytettävä kasvomaskia koko kilpailualueella ellei 2 m turvavälejä voida noudattaa paitsi ratsastaessa. Seura tarjoaa toimihenkilöille maskit, koska kisatehtävän yhteydessä ei välttämättä pysty huolehtimaan turvaväleistä.

·       Kokoontumisia on vältettävä sisätiloissa

·       Huolehditaan hyvästä käsihygieniasta

Kilpailupaikalla runsas buffetti, jossa voi maksaa käteisellä tai mobilepaylla. Kilpailunjärjestäjä pyytää huomioimaan, että toimihenkilöruokailukokeilu on päättynyt.

Erillinen kilpailijatiedote löytyy tämän linkin takaa

60cm70cm80cm
SihteeriTuuliEiraUlla H.
LiputtajaTuuaRoosa O. & Laura S.Ellen H. & Kiira K.
LähettiVenla (+kanslia)Camilla P.Roosa O.
PorttivahtiNea N.Jaana H-H.Saana S.
Ratahenkilökunta

J-P