Hyvitys lupamaksuista

KILPAILULUPAHYVITYS 2024

Goodwill Ridersin jäsenet, jotka ovat lunastaneet kilpailuluvan, voivat hakea hyvitystä kuluvan vuoden (v.2024) lupamaksusta seuraavin edellytyksin:

1) Seurakilpailuluvan (10€) lunastanut ratsastaja, joka on käynyt sääntökoulutuksen, saa hyvityksen koko lupamaksusta, kun on startannut kyseisellä tasolla ja osallistunut vuoden aikana kerran seuran vapaaehtoistoimintaan.

2) Muun kilpailuluvan (alue- tai kansallinen kilpailulupa) lunastaneet ratsastajat saavat hyvityksen 10€ lupamaksusta, jos ovat käyneet sääntökoulutuksen tai ovat vanhoja luvanhaltijoita (kilpailulupa ollut voimassa myös edellisellä kaudella) ja ovat startanneet vain seuratason kilpailuissa.

3) Alue- ja kansallisen kilpailuluvan lunastaneet saavat koko lupamaksun hyvityksenä, kun ovat startanneet kyseisellä tasolla.

4) Kilpailija voi hakea hyvitystä vain yhdestä luvasta

Hyvitystä haetaan alla olevalla lomakkeella. Hyvitykset maksetaan kerran vuodessa joulukuussa. Vuoden 2024 lupahyvitystä haettava viimeistään 1.12.2024.