Koulukilpailut 29.5.2022

Järjestäjä: Ratsastusseura Goodwill Riders

Kilpailun taso koulukilpailut, seurataso

Viimeinen ilmoittautumispäivä: sunnuntai 22.5.2022

Tervetuloa kilpailemaan kouluratsastuksessa Vahannan Ratsutilalle Ylöjärvelle sunnuntaina 29.5.2022! Kilpailuissa ratsastetaan Horze Cup- ja GWR Cup -osakilpailut.

OHJELMA:

Luokka 1     Helppo C: C-merkin kouluohjelma 2022, esinepalkinnot. Avoin kaikille. Lähtömaksu: GWR jäsenet 13 €, muut 23 €. Ei jälki-ilmoittautumisia

Luokka 2    Prix de Horze Helppo B: KN-Special 2022, esinepalkinnot. Avoin kaikille. Lähtömaksu: GWR jäsenet 13 €, muut 23 €. Ei jälki-ilmoittautumisia

Luokka 3     Helppo B:4, esinepalkinnot. Avoin kaikille. Lähtömaksu: GWR jäsenet 13 €, muut 23 €. Ei jälki-ilmoittautumisia

Luokka 4    Helppo A:2, esinepalkinnot. Avoin kaikille. Lähtömaksu: GWR jäsenet 13 €, muut 23 €. Ei jälki-ilmoittautumisia

Luokka 5    Vaativa B:0, esinepalkinnot. Avoin kaikille. Lähtömaksu: GWR jäsenet 13 €, muut 23 €. Ei jälki-ilmoittautumisia

Kilpailuiden johtaja: Wiivi Ilomäki

TPJ: Katja Törrönen

Erityismääräykset:

1.     Kilpailuihin hyväksytään enintään 40 lähtöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Kilpailujen järjestäjällä on oikeus rajata lähtöjä yhteen lähtöön/ratsukko, mikäli ilmoittautumisia tulee yli 40.

2.      Kilpailuihin ilmoittautuminen KIPAn kautta 22.5.2022 mennessä. HUOM! Ratsastuskoulun oppilaat ilmoittautuvat ensin tallin seinällä olevaan ilmoittautumislomakkeeseen 26.4.2022 mennessä. Opettaja julkaisee kilpailuihin osallistuvat ratsukot viimeistään 28.4.2022, jonka jälkeen kilpailija ilmoittautuu kilpailuihin KIPAn kautta 22.5.2022 mennessä. HUOMIOI, että kilpailuihin otetaan vain 40 ratsukkoa!

3.     Peruutukset viimeistään 22.5.2022.

4.     Kilpailut ratsastetaan Vahannan ratsutilan isolla kentällä. Verryttely tapahtuu takakentällä.

5.     Lähtölistat ja alustava aikataulu julkaistaan seuran nettisivuilla (www.goodwillriders.sporttisaitti.com) ja KIPAssa viimeistään 28.5.2022

6.     Kanslian kisapuhelin p.040-5779482 (Wiivi) päivystää kisaviikolla ke-la klo 17-20 (yhteydenotot whatsapp/tekstiviesti) ja kilpailupäivänä tuntia ennen ensimmäisen luokan alkua.

7.     Kilpailupaikalla toimii runsas buffetti, jossa voi maksaa käteisellä tai mobilepaylla.

8.     Tutustu kilpailun sääntöihin ennen ilmoittautumista

9.     Järjestäjä pitää oikeuden muutoksiin

Kilpailujen yhteyshenkilö:

Wiivi Ilomäki, puh. 0405779482, wiivi.gwr@hotmail.com

Kilpailupaikan osoite:

Vahannan Ratsutila, Pohtiontie 18, 33480 Ylöjärvi. www.goodwillriders.sporttisaitti.com

KILPAILUN SÄÄNNÖT:

1       Kilpailut ovat avoimet kouluratsastuskilpailut. Kilpailuihin hyväksytään enintään 40 lähtöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Kilpailujen järjestäjällä on oikeus rajata lähtöjä yhteen lähtöön/ratsukko, mikäli ilmoittautumisia tulee yli 40.

2       Luokassa 2 ratsastetaan Horze Cup -osakilpailu. GWR Cupin ratsukko voi osallistua etukäteen ilmoittamallaan suorituksella. Sääntöihin voit tutustua seuran nettisivuilla. GWR Cupin osakilpailuun voi osallistua jokainen kilpaileva ratsukko, joka edustaa GWR seuraa vuonna 2022.

3       Kilpailuihin osallistuvilta ratsastajilta edellytetään jonkun ratsastusseuran jäsenyyttä ja kilpailulupaa.

4       Vahannan ratsastuskoulun oppilaiden sitova ilmoittautuminen tapahtuu Vahannan ratsastuskoulun ilmoitustaululla olevaan listaan 26.4.2022 mennessä. Opettaja julkaisee kilpailuihin osallistuvat ratsukot viimeistään 28.4.2022, jonka jälkeen jokainen kilpailija ilmoittautuu kilpailuihin KIPAn kautta 22.5.2022 mennessä. Huomio, että kilpailuihin otetaan vain 40 ratsukkoa!

5       Muiden ratsukoiden ilmoittautuminen kilpailuun tapahtuu suoraan KIPAan 22.5.2022 mennessä.

6       Lähtömaksu 13 € GWR:n jäseniltä ja muiden seurojen jäseniltä 23 €. Ratsastuskoulu perii lisäksi ratsastuskoulun hevosilla osallistuvilta hevosvuokraa 25 €/rata. Kilpailumaksu maksetaan KIPAan. Ratsastuskoulun hevosvuokra maksetaan Hopotiin.

7       Ei jälki-ilmoittautumisia.

8       Kanslia aukeaa tuntia ennen ensimmäisen luokan aloitusta.

9       Peruutukset sunnuntaihin 22.5.2022 mennessä.

10    Järjestävän ratsastusseuran kilpailijat on velvoitettu osallistumaan kilpailujen järjestämiseen. Ratsutilan/GWR:n ulkopuolelta tulevilta ratsukoilta ei edellytetä osallistumista radan rakentamiseen ja kilpailuiden järjestelyihin. Radan rakennuksen aikataulu varmistuu lähempänä kilpailuja. Kilpailutehtäväsi näet seuran nettisivuilta lähtölistojen yhteydestä. Toivomme, että mahdollisimman moni GWR:n jäsen (muutkin kuin ratsastuskoulun oppilaat) ja Vahannan ratsutilalta tuleva ilmoittautuisi mukaan kilpailuiden järjestelyyn (wiivi.gwr@hotmail.com).

11    Lähtölistat, kilpailijatiedote sekä alustava aikataulu nähtävillä seuran nettisivuilla (www.goodwillriders.sporttisaitti.com) ja KIPAssa viimeistään 28.5.2022

12    Kilpailut järjestetään Vahannan Ratsutilan isolla kentällä. Verryttely tapahtuu takakentällä.

13    Kilpailuasuna siisti ratsastusasu, mutta turvakypärän ja ratsastussaappaiden/chapsien käyttö on pakollista. Turvaliivin käyttäminen on suositeltavaa erityisesti lapsiratsastajilla. Hevosilla kouluratsastussääntöjen mukaiset varusteet.

14    Hevosvalintoihin liittyvät kysymykset voi esittää suoraan opettajille tai ratsastuskoulun numeroon 040–5449901. Jos olet siirtymässä lastenkisoista kouluratsastuskilpailuihin, osallistumassa ensimmäistä kertaa luokkaan 1 tai nouset vaativampaan luokkaan, keskustele siitä ennen ilmoittautumista oman opettajasi kanssa.

15    Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden rajata kilpailujen osallistujamäärää, mahdollisesta rajoituksesta ilmoitetaan ennen ilmoittautumisajan umpeutumista.

16    Koronaepidemian alueellisten erojen vuoksi järjestäjä pidättää itsellään oikeuden tautitilanteen muuttuessa peruuttaa kilpailut kokonaan.

TERVETULOA KILPAILEMAAN!