Kilpailijatiedote

Kilpailijatiedote:

Kutsusta poiketen kilpailuita on aikaistettu tunnilla. Kilpailut alkavat siis jo klo 9:00 ja ne ratsastetaan Vahannan ratsutilan maneesissa. Verryttely tapahtuu ryhmissä, Luokan 1 ensimmäinen verryttelyryhmä aloittaa klo 8:45.  Muut verryttelyryhmät on eritelty lähtölistaan.

Alustava aikataulu:

Luokka 1 klo 9.00 (1. verkkaryhmä klo 8:45)

Luokka 2 klo 12:10 (1. verkkaryhmä 11:50)

Luokka 3 klo 13.45 (1. verkkaryhmä 13.25)

Radan rakennus alkaa klo 8 ja koskee kaikkia ratsastuskoululta tulevia kilpailijoita, myös radan purku koskee kaikkia ratsikoululta tulevia osallistujia. Ethän siis poistu paikalta heti suorituksesi päätyttyä.

Valtakunnallisesta korona-tilanteesta johtuen, toivomme, että mahdollisimman vähän yleisöä saapuu paikalle. Huolehdithan 2 metrin turvavälistä. Suosittelemme vahvasti kasvomaskin käyttöä.

Yleistä tiedotettavaa:

Ratsutilalla oleviin talleihin on pääsy kielletty. WC sijaitsee henkilöautoparkkipaikan viereisessä rakennuksessa, ratsastuskoulun tallin yhteydessä. WC on käytössä, muuten tallissa oleskelu on kielletty.

Seura suosittelee vahvasti maskin käyttöä koko kisapäivän ajan. Seura tarjoaa toimihenkilöille maskit, koska kisatehtävän yhteydessä ei välttämättä pysty huolehtimaan turvaväleistä. Buffetin ja kanslian henkilömäärä rajoitetaan 10 henkilöön kerralla. Buffetissa käy käteinen ja MobilePay.  Seura tarjoaa myös toimihenkilöille ruuan (koskee myös radan rakentajia ja purkajia!).

Tervetuloa kilpailemaan!