Lasten kisat 14.8.2022

Kilpailijatiedote:

Kilpailut aloitetaan Vahannan ratsutilan takakentällä sunnuntaina 14.8.2022 kutsusta poiketen vasta klo 12:00.

Verryttely tapahtuu ryhmissä.  Luokan 1 verryttely alkaa klo 11:40.

Jokainen osallistuja saa ruusukkeen ja sijoittuneille jaetaan lisäksi esinepalkinnot.

Sijoittuneet kutsutaan palkintojen jakoon jalan. Palkinnot jaetaan luokkien välissä.

Päivän alustava aikataulu:

Luokan 1 radan rakennus ja esteiden kanto kentän läheisyyteen klo 10.30

Luokan 1 (Perusmerkin kouluohjelma) verryttely 11:40.

Kilpailut alkavat klo 12:00

Klo 12:20 esteradan rakennus, radan kävely ja luokan 1 palkintojenjako

Klo 12:55- 13:15 Luokan 2 (ristikot) ensimmäisen ryhmän verryttely (toinen verryttelyryhmä verryttelee luokan keskellä, tähän on varattu aikaa).

Klo 13:15 Luokka 2 alkaa

Klo 13:40-14:00 esteradan muutos, radan kävely  ja luokan 2 palkintojen jako.

Klo 14:00-14:15 Luokan 3 verryttely.

Klo 14:15 Luokka 3 alkaa

Klo 14:30 radan purku ja luokan 3 palkintojen jako.

Huomioittehan että radan rakennus ja purku koskevat kaikkia osallistujia!

Erillisiä kilpailutehtäviä ei jaeta, mutta kilpailupäivänä saatetaan pyytää auttamaan erilaisissa tehtävissä. Toimihenkilöille voi ilmoittaa halukkuudestaan päästä tutustumaan erilaisiin kilpailutehtäviin. Jokainen toimihenkilö ohjeistetaan tehtäväänsä.

Jatkossa seura pidättää oikeuden evätä kilpailuoikeus ratsastajalta seuran omissa kilpailuissa, jos kilpailija ei osallistu asianmukaisesti radanrakentamiseen, purkamiseen ja toimihenkilötehtävien hoitamiseen.

Yleistä tiedotettavaa

Ratsutilalla oleviin talleihin on pääsy kielletty. WC sijaitsee henkilöautoparkkipaikan viereisessä rakennuksessa, ratsastuskoulun tallin yhteydessä. WC on käytössä, muuten tallissa oleskelu on kielletty. Maneesin käyttö on kielletty.

Kysy toimihenkilöiltä epäselvissä asioissa, toimihenkilöillä on käytössä keltaiset huomioliivit.

Buffetissa käy käteinen ja MobilePay

Tervetuloa kilpailemaan!