Lähtölistat, koulukisat 5.11.23

Lähtölistat EquipeOnlinesta

LINKKI lähtölistoihin

Kilpailijatiedote, koulukilpailut 5.11.2023:

Kilpailut aloitetaan Vahannan ratsutilan maneesissa sunnuntaina 5.11.2023 klo 9.00.

Saapuminen kilpailupaikalle

Vahannan ratsutila avataan tuntia ennen kilpailujen alkamista.

Tiedotteen lopussa on kartta kilpailualueesta, johon merkattu pysäköintipaikat hevosautoille. Alueella on parkkivahti, joka ohjaa hevosautoliikennettä. Liikenteenohjaaja ohjaa hevosautot ja trailerit parkkiin. Odota puomin luona, jos parkkiohjaaja ei ole paikalla, sillä hän on opastamassa ennen sinua saapunutta parkkiin.

Henkilöautoparkki on Petäjäntien varressa, laitumen kohdalla, merkityllä alueella. Tiedotteen lopussa on toinen kartta, johon tämän on merkattu, koska Pohtiontielle EI SAA PARKKEERATA, että hevosautot mahtuvat hyvin kulkemaan.

Ilmoitathan etukäteen sähköpostitse tai viestillä kilpailujenjohtajalle (wiivi.gwr@hotmail.com tai 0405779482), mikäli olet saapumassa paikalle hevosrekalla.

Ratsastuskoululta osallistuvat ratsastajat huomioikaa, että henkilöautoliikenne/-parkkeeraus ratsastuskoulun pihaan suljetaan 7.50, jonka jälkeen saapuvat jättävät auton henkilöautoparkkiin Petäjäntielle. Autot jätetään tiiviiseen riviin aidan viereen maneesilta alkaen.

Alustava aikataulu:

Kilpailun alustava aikataulu

Luokka 1 alkaa klo 9.00

Luokka 3 alkaa klo 10.43 (tämän luokan ensimmäinen verkkaryhmä aloittaa klo 10.22)

Luokka 4 alkaa klo 12.29 (tämän luokan ensimmäinen verkkaryhmä aloittaa klo 12.08)

Verryttely

Verryttelykenttä avataan klo 8.30.

Verryttely tapahtuu maneesissa, verryttelyryhmissä.

Takakentällä on käsihevosalue. Kulku maneesiin takakentän kautta, maneesin takana olevaa tietä pitkin.

Koko verryttelyryhmä saa olla maneesissa odottamassa omaa suoritustaan kilpailevan ratsukon lisäksi.

Palkintojenjako

Kilpailuissa ei suoriteta erillistä palkintojenjakoa. Palkinnot voi noutaa kansliasta luokan tulosten julkistamisen jälkeen.

Rokotustodistus

Lista hevosista, joiden rokotustodistus täytyy esittää kansliassa ennen starttia, löytyy EquipeOnlinesta. Rokotustodistuksesta voi myös lähettää viestillä kuvan kilpailun järjestäjälle (0405779482/Wiivi), jolloin todistusta ei tarvitse erikseen esittää kansliassa.

Seuran toimihenkilöt käyttävät heijastinliivejä, jotta tunnistat heidät kilpailupaikalla.

Ratsutilalla oleviin talleihin on pääsy kielletty. Yksityisalueelle pääsy kokonaan kielletty. WC sijaitsee ratsastuskoulun tallin yhteydessä, jossa WC on käytössä, muuten tallissa oleskelu on kielletty. Lisäksi ratsastuskoulun tallin pesupaikalta voi ottaa vettä hevosille.

Hevosten on oltava kilpailualueella suitsitettuna tai muuten turvallisesti hallittavissa ja niiden hevosnumeroiden tulee koko ajan olla nähtävillä.

Hevosen jätökset on kerättävä välittömästi joka puolelta ratsutilan alueelta. Astioita, johon jätökset voi laittaa on ratsutilan alueella.

Paikalla on buffetti. Buffetissa käy käteinen sekä Mobilepay.

Kilpailualue on savuton.

Järjestävän ratsastusseuran kilpailijat on velvoitettu osallistumaan kilpailujen järjestämiseen. Ratsutilan/GWR:n ulkopuolelta tulevilta ratsukoilta ei edellytetä osallistumista radan rakentamiseen ja purkamiseen sekä kilpailujen järjestämiseen. Kouluradan rakennus tapahtuu kilpailuaamuna klo 7.30 alkaen ja se koskee järjestävän seuran kaikkia osallistujia (ei ulkopuoliset ratsukot). Rata puretaan heti viimeisen ratsukon jälkeen ja radan purkaminen kuuluu myös kilpailijan tehtäviin.

Toimihenkilötehtävät näet seuran nettisivuilta. Myös talliin ja kansliaan laitetaan lista toimihenkilötehtävistä. Jos toimihenkilötehtävissä on jotain epäselvyyksiä tai et tiedä kuinka toimia, kysy kansliasta

Toimihenkilöille järjestetään yhteinen kokous sunnuntaina heti kouluradan rakennuksen jälkeen (noin klo 8.15), jossa kerrataan kilpailuihin liittyvät asiat. Kokoontuminen ratsikoulun parkkipaikalla.

Toimihenkilöt

TOIMIHENKILÖT

Luokka 1

Luokka 3