Goodwill Riders

Goodwill Riders on ylöjärveläinen ratsastusseura, joka on perustettu vuonna 2004.  Seuran päälajit ovat este- ja kouluratsastus kaikilla kotimaisilla kilpailutasoilla. Muita ratsastusurheilun lajeja voidaan harrastaa kysynnän ja kiinnostuksen mukaan.

Seura toimii  Vahannan ratsutilalla ja jäsenistä suurin osa on Vahannan ratsastuskoulun oppilaita, henkilökuntaa ja Vahannan ratsutilalla asuvien yksityisten hevosten omistajia. Lisäksi jäseninä on iso määrä muita lähialueen ratsastuksen harrastajia.

Tällä hetkellä Goodwill Riders ry:llä on jäseniä n. 200. Seura toimii aktiivisesti järjestäen vuosittain jäsenilleen useita kilpailuja niin este- kuin kouluratsastuksessa sekä lasten kilpailuja ja muuta toimintaa yhteistyössä Vahannan ratsastuskoulun kanssa. Seuran toiminta perustuu talkoisiin, eikä seuralla ole palkattua henkilökuntaa.

Goodwill Riders ry:n jäsenet kilpailevat niin este-, koulu- kuin kenttäratsastuksessa kansallisella, alue- ja seuratasolla.

Goodwill Riders ry on Suomen ratsastajainliiton jäsenseura sekä Hämeen Liikunta ja Urheilu ry:n jäsen.