Lähtölistat

Lähtölistat löytyy Equipe Onlinesta viimeistään lauantaina 22.4.2023 klo 12 mennessä.

Kilpailijatiedote:

Kilpailut aloitetaan Vahannan ratsutilan maneesissa sunnuntaina 23.4.2023 klo 10:00.

Rokotustodistukset esitettävä Equipe onlinen listalla olevilta hevosilta kilpailukansliassa ennen kilpailuiden alkua. Ratsastuskoulun hevosten rokotustodistukset esittää ratsastuskoulun edustaja. Rokotustodistuksista voi lähettää myös kuvat WhatsAppissa/tekstiviestillä kilpailupuhelimeen p. 040 848 4733

Saapuminen kilpailupaikalle:
Tiedotteen lopussa on kartta kilpailualueesta, mihin on merkattu pysäköintipaikat hevosautoille. Tarvittaessa kysy ohjeita kilpailunjohtajalta (Sanni p.040 848 4733) tai kansliasta.

Henkilöautoparkki on ratsastuskoulun pihassa. Pohtiontielle EI SAA PARKKEERATA, että hevosautot mahtuvat hyvin kulkemaan. kulkemaan. Ilmoitathan etukäteen sähköpostitse tai viestillä kilpailujenjohtajalle
(gwr.kisat@hotmail.com tai 040 848 4733), mikäli olet saapumassa paikalle hevosrekalla.

Hevosen kanssa maneesiin (kilpailupaikka) kuljetaan takakentän kautta. Maneesin edessä olevaa polkua ei saa kulkea.

Käsihevosalue on takakentällä.

Alustava aikataulu:
Kilpailun alustava aikataulu saattaa muuttua kilpailujen edetessä.

Luokka 1 aloitetaan klo 10 (ensimmäinen verryttelyryhmä aloittaa klo 9:30)

Luokka 2 alkaa noin klo 11.30 (ensimmäinen verryttelyryhmä aloittaa n. klo 11:05)

Luokka 3 alkaa noin klo 12:40 (ensimmäinen verryttelyryhmä aloittaa n. klo 12:15)

Radankävely
Radankävely suoritetaan kahdessa osassa. Ensimmäinen radankävely on ennen ensimmäistä luokkaa noin klo 9:20-9:30 ja toinen radankävely on ensimmäisen ja toisen luokan välissä noin klo 10:55.

Verryttely
Verryttely tapahtuu ryhmissä maneesissa. Maneesi avataan ensimmäiselle verryttelyryhmälle klo 9:30.
Seuraava verryttelyryhmä pääsee aloittamaan verryttelyn edellisen verryttelyryhmän viimeisen ratsukon suorituksen jälkeen.
Maneesissa saa olla odottamassa omaa suoritustaan muut verryttelyryhmän ratsukot kilpailevan ratsukon lisäksi.

Palkintojenjako
Kaikki puhtaan suorituksen ratsastaneet ratsukot saavat ruusukkeen portilla. Esinepalkinnon saa noutaa kilpailukansliasta ruusuketta vastaan. Erillistä palkintojen jakoa ei kilpailuissa suoriteta.

Kulku hevosen kanssa hevosparkista maneesiin tapahtuu takakentän kautta.

Ratsutilalla oleviin talleihin on pääsy kielletty. Yksityisalueelle pääsy kokonaan kielletty. WC sijaitsee ratsastuskoulun tallin yhteydessä, jossa WC on käytössä, muuten tallissa oleskelu on kielletty. WC-tilassa vaatteiden vaihtaminen on kielletty.

Hevosen jätökset on kerättävä välittömästi joka puolelta ratsutilan alueelta. Astioita, johon jätökset voi laittaa on ratsutilan alueella.

Paikalla on runsas buffetti. Buffetissa käy käteinen sekä Mobilepay.

Järjestävän ratsastusseuran kilpailijat on velvoitettu osallistumaan kilpailujen järjestämiseen.

Ratsutilanulkopuolelta tulevilta ratsukoilta ei edellytetä osallistumista radan rakentamiseen ja purkamiseen sekä kilpailujen järjestämiseen.

Esteradan rakennus tapahtuu sunnuntaina 23.4. klo 8:00 alkaen ja se koskee järjestävän seuran kaikkia osallistujia (ei ulkopuoliset ratsukot). Rata puretaan heti viimeisen ratsukon jälkeen ja radan purkaminen kuuluu myös kilpailijan tehtäviin. Estekorkeuden nostoihin luokkien välissä tarvitaan myös apuja.

Kilpailutehtävät julkaistaan Equipe onlinessa viimeistään kilpailupäivän aamuna klo 7.00.

Myös talliin ja kansliaan laitetaan lista toimihenkilötehtävistä. Jos toimihenkilötehtävissä on jotain epäselvyyksiä tai et tiedä kuinka toimia, kysy kansliasta.

Toimihenkilöille järjestetään yhteinen kokous sunnuntaina klo 9:10 (heti radan rakennuksen jälkeen), jossa kerrataan kilpailuihin liittyvät asiat.

Jatkossa seura pidättää oikeuden evätä kilpailuoikeus ratsastajalta seuran omissa kilpailuissa, jos kilpailija ei
osallistu asianmukaisesti radanrakentamiseen, purkamiseen ja toimihenkilötehtävien hoitamiseen.

TOIMIHENKILÖTLuokka 1 Luokka 2Luokka 3
SihteeriVera M. VeeraAnsa
Portinavaaja (HAE RADIOPUHELIN KANSLIASTA)HenrikaHannaHanna
Tallivahti (HAE RADIOPUHELIN KANSLIASTA)JP Sanni K.  (radiopuhelimen vaihto tallissa ennen omaa suoritusta)Sari S. (radiopuhelimen vaihto tallissa oman suorituksen jälkeen)
KellottajaEllenAmandaSofia M.

Kakkavahti

TuuliNoora A.

Frida

Amanda

Ratahenkilökunta

Sanni K.

JP

Eetu

Lisandra

LiputtajaSofia M. StinaEllen
LähettiKansliaFridaVenla T.
Hevosten hyvinvoinnista vastaava valvoja ("stewardi")NeaNeaNoora A.
Kanslia

Tuua,

Venla V. (ennen kilpailuja/luokan alku)

TuuaVenla V.