Lasten kisat 8.8.2021

Aika 08.08.2021

Järjestäjä Ratsastusseura Goodwill Riders

Kilpailun taso Helppo-lastenkilpailut/Kilpailuharjoitus

Viimeinen ilmoittautumispäivä keskiviikko 04.08.2021.

Tervetuloa lasten ratsastuskilpailuihin Vahannan Ratsutilalle!

OHJELMA:

Luokka 1 Tehtävärata, hevonen hallittava ilman taluttajaa

Luokka 2  Ristikot, arvostelu A.1.0. avoin lapsille

Luokka 3 Esteet 50 cm, arv. A.1.0, avoin lapsille

Erityismääräykset:

Kilpailut ovat avoimet: Goodwill Riders- seuran jäsenille, Vahannan ratsastuskoulun oppilaille ja Vahannan Ratsutilalla asuville yksityisille lapsiratsukoille.

Ennen ilmoittautumista tutustu kilpailuiden sääntöihin. Kilpailuihin osallistuminen edellyttää sääntöihin tutustumista.

Kaikissa luokissa jaetaan sijoittuneille ruusukkeet.

Tiedustelut, kysymykset yms. kilpailupuhelimeen (p. 040-8484733/Sanni), joka päivystää kisaviikolla ke-la ja kilpailupäivänä klo 10 alkaen. Yhteydenotot mielellään tekstiviestillä, paitsi kilpailupäivänä tavoittaa paikan päältä tai puhelimitse.

Kilpailupaikan osoite: Vahannan Ratsutila, Pohtiontie 18, 33480 Ylöjärvi

Kilpailupaikalla on buffetti.

TERVETULOA KILPAILEMAAN!

KILPAILUN SÄÄNNÖT:

1. Kilpailut ovat lasten harjoituskilpailut seuran (GWR) jäsenille, Vahannan ratsastuskoulun lapsioppilaille ja Vahannan ratsutilalla asuville yksityisille lapsiratsukoille.

2. Kilpailuihin osallistuvilta ratsastajilta edellytetään jonkin ratsastusseuran jäsenyyttä tai SRL:n Green Cardia.

3. Vahannan ratsastuskoulun oppilaiden sitova ilmoittautuminen tapahtuu Vahannan ratsastuskoulun ilmoitustaululla olevaan listaan 3.8.2021 mennessä. Opettajilla on oikeus muuttaa luokka- ja hevosvalintoja sekä evätä osallistuminen tarvittaessa.  Ratsastuskoulu julkaisee hevosjaot viimeistään torstaina 5.8.21, jonka jälkeen täytyy vielä erikseen ilmoittautua seuran nettisivuilla olevalle lomakkeelle perjantaina 6.8.21 mennessä.  Onnistuneen ilmoittautumisen jälkeen saat vahvistussähköpostin sekä maksuohjeet. EI tekstiviesti/sähköposti-ilmoittautumisia! Ilmoittautuessasi hyväksyt henkilötietojesi käsittelyn.

4. Jokainen kilpailija osallistuu kilpailujen järjestämiseen. Radan rakennus alkaa sunnuntaina klo 10.30 ja koskee KAIKKIA osallistujia.  Myös radan purkaminen kuuluu kaikille osallistujille. Ethän siis poistu kilpailupaikalta suorituksesi jälkeen.

5. Kilpailut päättyvät viimeisen luokan purkamisen jälkeen. Kaikkien kilpailijoiden edellytetään olevan paikalla kilpailujen päättymiseen saakka. Eli myös radan purkaminen kuuluu kaikille osallistujille.

6. Tehtäväradan ja esteluokkien ratapiirrokset ovat nähtävillä kisapäivänä tallin seinällä.

7. Lähtömaksu 10 € GWR-jäseniltä tai 20 € ei-jäseniltä. Ratsastuskoulu perii lisäksi ratsastuskoulun hevosilla osallistuvilta hevosvuokran. Ratsastuskoulu laskuttaa hevosvuokran Hopotin kautta. ETHÄN SIIS MAKSA HEVOSVUOKRAA SEURAN TILILLE! Lähtömaksu maksetaan seuran tilille (FI51 4726 6020 0109 24). Lähtömaksujen on oltava maksettuna kisoja edeltävänä lauantaina 7.8.21 mennessä. Maksusuorite näytetään kisapäivänä kilpailujärjestäjille. Näytille voi tuoda esimerkiksi paperisen kuitin tai näyttää maksusuoritteen puhelimesta.

8. Jos sinulla on rästimaksuja liian myöhään perutuista lähdöistä, ne tulee maksaa kilpailukansliaan, jotta voit kilpailla.

9. Jos olet osallistumassa ensimmäistä kertaa lastenkisoihin tai nousemassa korkeampaan luokkaan, keskustele siitä ennen ilmoittautumista oman opettajasi kanssa.

10. Peruutukset kilpailuja edeltävään keskiviikkoon mennessä tallin seinällä olevaan ilmottautumislistaan. Tämän jälkeen perutuista lähdöistä veloitamme 5 €/lähtö ja mahdollisen hevosvuokran. Keskiviikon jälkeen peruneet maksutta VAIN lääkärintodistuksella. Hevosen sairastuttua vaaditaan eläinlääkärin todistus.

11. Lähtölistat nähtävillä seuran sivuilla (www.goodwillriders.sporttisaitti.com) viimeistään kilpailuja edeltävänä lauantai-iltana.

12. Mikäli luokkaan ilmoittautuu vähemmän kuin kolme ratsukkoa, luokka ratsastetaan yhdistettynä toiseen luokkaan.

13. Kilpailut järjestetään Vahannan ratsastuskoululla takakentällä SÄÄVARAUKSELLA.

14. Kilpailuasu on siisti ratsastusasu. Turvakypärän ja turvaliivin käyttö on pakollista.  ratsastussaappaiden/chapsien käyttö on suositeltavaa luokissa 2-3.

15. Hevosvalintoihin liittyvät kysymykset voi esittää suoraan opettajille tai ratsastuskoulun numeroon 040–5449901 ratsastuskoulun puhelinpäivystyksen aikarajoissa.

TERVETULOA KILPAILEMAAN!