Lasten kisat 15.5.2022

Kilpailijatiedote:

Kilpailut aloitetaan Vahannan ratsutilan takakentällä sunnuntaina 15.5.2022 klo 10.00.

Verryttely tapahtuu ryhmissä Luokan 1 ensimmäinen verryttelyryhmä aloittaa klo 9.40.

Jokainen osallistuja saa ruusukkeen ja sijoittuneille jaetaan lisäksi esinepalkinnot.

Päivän alustava aikataulu:

Radan rakennus klo 9:00

Luokan 1 (Perusmerkin kouluohjelma) verryttely 9:40

Kilpailut alkavat klo 10:00

Klo 10:45 esteradan rakennus

Klo 11:15 Luokan 2 (ristikot) verryttely

Klo 12:15 radan muutos

Klo 12:30 Luokan 3 (40-50cm) ensimmäinen verryttelyryhmä aloittaa

Viimeisen luokan päätteeksi radan purku, joka koskee kaikkia osallistujia.

Erillisiä kilpailutehtäviä ei jaeta, mutta kilpailupäivänä saatetaan pyytää auttamaan erinäköisissä tehtävissä. Toimihenkilöille voi ilmoittaa halukkuudestaan päästä tutustumaan erilaisiin kilpailutehtäviin.

Ratsutilalla oleviin talleihin on pääsy kielletty. WC sijaitsee henkilöautoparkkipaikan viereisessä rakennuksessa, ratsastuskoulun tallin yhteydessä. WC on käytössä, muuten tallissa oleskelu on kielletty. Maneesin käyttö on kielletty.

Kysy toimihenkilöiltä epäselvissä asioissa, toimihenkilöillä on käytössä keltaiset huomioliivit.

Buffetissa käy käteinen ja MobilePay