Kilpailijatiedote 22.8.2021

Kilpailujen alustavat lähtölistat sekä aikataulu löytyy EquipeOnlinesta tämän linkin kautta

Kilpailijatiedote

Estekilpailut 22.8.2021 Vahannan Ratsutilalla

Kilpailut aloitetaan klo 9:00 Vahannan ratsutilalla.

Jatkuvien sateiden vuoksi maneesin takana oleva kenttä on käytössä vain käsihevosalueena ja verryttely tapahtuu ryhmittäin. Luokan ratsukot on jaettu verryttelyryhmiin.

Yksi ratsukko saa odottaa radalla omaa suoritustaan.

Hevosten kanssa ei saa kulkea maneesin edessä menevää polkua vaan kulku tapahtuu aina käsihevosalueen kautta. Hevosella tulee olla lähtölistoissa oleva kilpailunumero aina näkyvillä, kun hevonen liikkuu kilpailualueella.

Radankävely (alustava aikataulu)

1. luokan (60cm) radankävely on noin klo 8.25-8.40. Ensimmäinen verryttelyryhmä saa aloittaa verryttelyn heti radankävelyn päätyttyä.

2. ja 3. luokan (70+80cm) radankävely on n. klo 11.00-11.10. Radankävely suoritetaan heti ensimmäisen luokan jälkeen, kun rata on saatu nostettua seuraavan luokan korkeuteen. Kilpailun järjestäjä pyytää huomioimaan, että toisen ja kolmannen luokan välissä ei ole enää erikseen radankävelyä.

Ratsutilalla oleviin talleihin on pääsy kielletty. WC sijaitsee henkilöautoparkkipaikan viereisessä rakennuksessa, ratsastuskoulun tallin yhteydessä. WC on käytössä, muuten tallissa oleskelu on kielletty. Ratsutilan muiden alueiden käyttö on kielletty.

Muista kerätä hevosesi jätökset välittömästi joka puolelta ratsutilan alueelta.

Alueella tulee noudattaa vähintään 2 m turvaetäisyyksiä myös wc- ja tallitiloissa. Kaikkien yli 12-vuotiaiden on käytettävä kasvomaskia koko kilpailualueella ellei 2 m turvavälejä voida noudattaa paitsi ratsastaessa. Seura tarjoaa toimihenkilöille maskit, koska kisatehtävän yhteydessä ei välttämättä pysty huolehtimaan turvaväleistä. Kokoontumisia on vältettävä sisätiloissa. Huolehditaan hyvästä käsihygieniasta. Kilpailualueella on käsienpesu mahdollisuus sekä käytössä käsidesiä.

Buffetissa voi maksaa käteisellä ja MobilePaylla.

Toimihenkilötehtävät kilpailuihin:

60cm70cm80cm
SihteeriTuuliEiraUlla H.
LiputtajaTuuaRoosa O. & Laura S.Ellen H. & Kiira K.
LähettiVenla (+kanslia)Camilla P.Roosa O.
PorttivahtiNea N.Jaana H-H.Saana S.
Ratahenkilökunta

J-P