Lasten kisat 15.5.2022

Tervetuloa lasten ratsastuskilpailuihin Vahannan Ratsutilalle!

Aika                            15.5.2022   klo 10:00

Järjestäjä                Ratsastusseura Goodwill Riders

Kilpailun taso      Helppo-lastenkilpailut/Kilpailuharjoitus

Viimeinen ilmoittautumispäivä                 10.5.2022

OHJELMA:

Luokka 1         Perusmerkin kouluohjelma, avoin lapsiratsastajille

Luokka 2          Ristikot, arv. taito, avoin lapsiratsastajille

Luokka  3         40-50cm, arv. taito, avoin lapsiratsastajille

Luokka 4         Keppariluokka, avoin kaikille

Kilpailuiden johtaja: Roosa Keljo

Tuomari (TPJ): Pinja Setälä

Erityismääräykset:

Kilpailut ovat avoimet: Goodwill Riders- seuran jäsenille, Vahannan ratsastuskoulun oppilaille ja Vahannan Ratsutilalla asuville yksityisille lapsiratsukoille.

Ennen ilmoittautumista tutustu kilpailuiden sääntöihin.

Kaikissa luokissa jaetaan osallistujille ruusukkeet.  Sijoittuneille jaetaan lisäksi  esinepalkinnot.

Tiedustelut, kysymykset yms. kilpailupuhelimeen tekstiviestitse (Roosa p. 044 213 1234/ Sanni p. 040 8484733).

Kilpailupaikan osoite: Vahannan Ratsutila, Pohtiontie 18, 33480 Ylöjärvi

Kilpailupaikalla toimii buffetti, maksuna käy joko käteinen tai MobilePay.

TERVETULOA KILPAILEMAAN!

KILPAILUN SÄÄNNÖT:

1      Kilpailut ovat lasten harjoituskilpailut seuran (GWR) jäsenille, Vahannan ratsastuskoulun lapsioppilaille ja Vahannan ratsutilalla asuville yksityisille lapsiratsukoille. Kilpailuihin ei saa osallistua, jos on jo kilpaillut lasten kilpailuiden ulkopuolella.

2      Kilpailuihin osallistuvilta ratsastajilta edellytetään jonkun ratsastusseuran jäsenyyttä tai SRL:n Green Cardia.

3      Vahannan ratsastuskoulun oppilaiden ilmoittautuminen tapahtuu ratsastuskoulun seinällä olevaan listaan perjantaihin 6.5.2022 mennessä. Kun ratsastuskoulu on julkaissut hevosjaot, tulee jokainen ratsastaja ilmoittaa erikseen vielä GWR:n nettisivuilla olevalle ilmoittautumislomakkeelle. Viimeinen ilmoittautumispäivä on tiistai 10.5.2022. HUOM! Seura ottaa huomioon vain nettisivuilla olevat ilmoittautumiset.

4      Yksityiset ratsukot sekä keppariluokkaan osallistuvat ilmoittautuvat suoraan seuran nettisivuilla olevalla lomakkeella.

5      Lähtömaksu 13€/rata GWR:n jäseniltä ja muiden seurojen tai green card jäseniltä 23€/rata.  Keppariluokan lähtömaksu on 3e. Ratsastuskoulu perii lisäksi ratsastuskoulun hevosilla osallistuvilta hevosvuokraa 25€/rata. Kilpailumaksu tulee maksaa seuran tilille ennen ilmoittautumisajan umpeutumista. Ratsastuskoulun hevosvuokra laskutetaan Hopotin kautta, tätä EI makseta seuran tilille. Ainoastaan kilpailuiden lähtömaksu maksetaan seuran tilille. Maksamalla lähtömaksun varmistat osallistumisesi kilpailuun. Ohjeen maksamisesta saa vastausviestinä sähköpostiin, kun on onnistuneesti ilmoittautunut kilpailuun.

6      Peruutukset viimeistään10.5.2022. Tämän jälkeen perutuista lähdöistä veloitamme 10e lähtö. Lisäksi ratsastuskoulu voi velottaa liian myöhään perutusta lähdöstä hevosvuokran. Perutun lähdön palautuksesta veloitamme 2 € pankkikuluja/ratsukko.

7      Jokainen kilpailija osallistuu kilpailujen järjestämiseen. Radan rakennus alkaa sunnuntaina klo 9 ja koskee KAIKKIA osallistujia. Yksityisiltä ratsukoilta ei edellytetä radan rakennusta.

8      Kilpailut päättyvät viimeisen luokan purkamisen jälkeen. Kaikkien kilpailijoiden edellytetään olevan paikalla kilpailujen päättymiseen saakka.

9      Ratapiirustukset ovat nähtävillä kilpailupäivän aamuna tallin seinällä. Perusmerkin kouluohjeman löytää SRL:n sivuilta. Koulurata tulee opetella etukäteen.

10   Jos olet osallistumassa ensimmäistä kertaa lastenkisoihin, keskustele siitä ennen ilmoittautumista oman opettajasi kanssa.

11   Lähtölistat nähtävillä seuran sivuilla (www.goodwillriders.sporttisaitti.com) viimeistään kilpailuja edeltävänä lauantai-iltana.

12   Mikäli luokkaan ilmoittautuu vähemmän kuin kolme ratsukkoa, luokka ratsastetaan yhdistettynä toiseen luokkaan.

13   Kilpailut järjestetään Vahannan Ratsutilan takakentällä/maneesissa.

14   Kilpailuasu on siisti ratsastusasu. Turvakypärän ja ratsastussaappaiden/chapsien käyttö on suositeltavaa. Turvaliivin käyttö alle 16-vuotiailla on pakollista.

15   Hevosvalintoihin liittyvät kysymykset voi esittää suoraan opettajille.

16   Kilpailupäivänä noudatetaan COVID19- pandemian valtakunnallisia suosituksia. Koronaepidemian alueellisten erojen vuoksi järjestäjä pidättää itsellään oikeuden tautitilanteen muuttuessa peruuttaa kilpailut kokonaan.