Lähtölistat ja kilpailijatiedote, estekisat 18.6.23

Lähtölistat EquipeOnlinesta

LINKKI lähtölistoihin

Kilpailijatiedote, estekilpailut 18.6.2023:

Kilpailut aloitetaan Vahannan ratsutilan isolla kentällä sunnuntaina 18.6.2023 klo 9.00.

Saapuminen kilpailupaikalle

Tiedotteen lopussa on kartta kilpailualueesta, johon merkattu pysäköintipaikat hevosautoille. Jos puomi on kiinni, niin odota puomin luona ja ole yhteydessä kansliaan niin sinut ohjataan parkkiin. Kanslian numero 0405779482/Wiivi.

Henkilöautoparkki on Petäjäntien varressa, laitumen kohdalla, merkityllä alueella. Tiedotteen lopussa on toinen kartta, johon tämän on merkattu, koska Pohtiontielle EI SAA PARKKEERATA, että hevosautot mahtuvat hyvin kulkemaan.

Ilmoitathan etukäteen sähköpostitse tai viestillä kilpailujenjohtajalle (wiivi.gwr@hotmail.com tai 0405779482), mikäli olet saapumassa paikalle hevosrekalla.

Ratsastuskoululta osallistuvat ratsastajat huomioikaa, että henkilöautoliikenne/-parkkeeraus ratsastuskoulun pihaan suljetaan 8.00, jonka jälkeen saapuvat jättävät auton henkilöautoparkkiin Petäjäntielle.

Alustava aikataulu:

Kilpailun alustava aikataulu saattaa muuttua kilpailujen edetessä.

Luokkien 1-2 radankävely on 8.15-8.30

Luokka 1 alkaa klo 9.00

Luokka 2 alkaa noin klo 9.35

Luokkien 3-4 radankävely on noin klo 10.15-10.25

Luokka 3 alkaa noin klo 10.30

Luokka 4 alkaa noin klo 11.20

Luokkien 5-6 radankävely on noin klo 11.35-11.45

Luokka 5 alkaa noin klo 11.50

Luokka 6 alkaa noin klo 12.10

Verryttely

Verryttelykenttä avataan klo 8.30.

Verryttely tapahtuu takakentällä maneesin takana (kts. kartta). Verryttelyalueella saa olla 8 ratsukkoa kerrallaan. Osa takakentästä on rajattu käsihevosalueeksi. Kulku hevosparkista takakentälle ja takakentältä kilpailukentälle tapahtuu takatarhojen ohi kulkevaa reittiä. Kilpailukentälle kuljetaan derby-kentän kautta. Maneesin edessä menevää polkua ei saa kulkea hevosten kanssa, ei edes taluttaen hevosta.

Kilpailukentällä saa olla odottamassa omaa suoritustaan kaksi ratsukkoa kilpailevan ratsukon lisäksi.

Palkintojenjako

Luokissa 1-3 suoritetaan palkintojen jako. Palkintojen jako on heti luokan tulosten julkaisemisen jälkeen. Palkintojenjaosta voi jäädä pois vain tuomarin luvalla.

Rokotustodistus

Lista hevosista, joiden rokotustodistus täytyy esittää kansliassa ennen starttia, löytyy EquipeOnlinesta sekä tämän tiedotteen lopusta. Rokotustodistuksesta voi myös lähettää viestillä kuvan kilpailun järjestäjälle (0405779482/Wiivi), jolloin todistusta ei tarvitse erikseen esittää kansliassa.

Ratsutilalla oleviin talleihin on pääsy kielletty. Yksityisalueelle pääsy kokonaan kielletty. WC sijaitsee ratsastuskoulun tallin yhteydessä, jossa WC on käytössä, muuten tallissa oleskelu on kielletty.

Hevosten on oltava kilpailualueella suitsitettuna tai muuten turvallisesti hallittavissa ja niiden hevosnumeroiden tulee koko ajan olla nähtävillä.

Hevosen jätökset on kerättävä välittömästi joka puolelta ratsutilan alueelta. Astioita, johon jätökset voi laittaa on ratsutilan alueella.

Paikalla on buffetti. Buffetissa käy käteinen sekä Mobilepay.

Ison kentän vieressä oleva nurmialue on tarkoitettu yleisöä varten, jossa ei saa kulkea autoilla tai hevosten kanssa.

Järjestävän ratsastusseuran kilpailijat on velvoitettu osallistumaan kilpailujen järjestämiseen. Ratsutilan/GWR:n ulkopuolelta tulevilta ratsukoilta ei edellytetä osallistumista radan rakentamiseen ja purkamiseen sekä kilpailujen järjestämiseen. Esteradan rakennus tapahtuu lauantaina 17.6.23 klo 16.30 ja se koskee järjestävän seuran kaikkia osallistujia (ei ulkopuoliset ratsukot). Rata puretaan heti viimeisen ratsukon jälkeen ja radan purkaminen kuuluu myös kilpailijan tehtäviin.

Toimihenkilötehtävät näet seuran nettisivuilta. Myös talliin ja kansliaan laitetaan lista toimihenkilötehtävistä. Jos toimihenkilötehtävissä on jotain epäselvyyksiä tai et tiedä kuinka toimia, kysy kansliasta

Toimihenkilöille järjestetään yhteinen kokous sunnuntaina klo 8:00 jossa kerrataan kilpailuihin liittyvät asiat.

Toimihenkilöt

TOIMIHENKILÖTLuokka 1 Luokka 2Luokka 3Luokka 4Luokka 5+6

Sihteeri

CaritaCaritaNiina H.Niina HNiina H.

Portinavaaja (HAE RADIOPUHELIN KANSLIASTA)

Sanni P.

KirsiFridaFridaFrida
Tallivahti (HAE RADIOPUHELIN KANSLIASTA)UllaSanni P.Tuuli--
Takakentän aikatauluttaja ja kakkavahti (Radiopuhelin)Sanni K.Sari S.VeeraUllaUlla

Kellottaja

TuuliHilla P.Hilla P.Hilla P.Sari S.
Ratahenkilökunta + kakkavahti

Sari S.

Veera

Tuuli