Estekilpailut 16.8.2020

Järjestäjä Ratsastusseura Goodwill Riders

Kilpailun taso esteratsastus, seurataso

Viimeinen ilmoittautumispäivä Keskiviikko 12.8.2020

Tervetuloa esteratsastuksen seuranmestaruus kilpailuihin Vahannan Ratsutilalle Ylöjärvelle sunnuntaina 16.8.2020!

Seuranmestaruudet ratkaistaan luokissa 1, 2 ja 4. Luokassa 1 kilpaillaan Kalkkismestaruudesta (yli 40-vuotiaat) korkeudella 60cm ja luokassa 2 kilpaillaan juniorimestaruudesta (alle 18-vuotiaat) korkeudella 70cm. Luokassa 4 kilpaillaan Seniorimestaruudesta (yli 18-vuotiaat) korkeudella 90 cm. Ratsastaja voi kilpailla vain yhdestä mestaruudesta.

Kilpailut alkavat klo 10.00 (radan rakennus alkaa klo 8.30)

OHJELMA:

Luokka 1     60cm arv. taito (13/23) Ruusukepalkinnot

Avoin GWR jäsenet ja Vahannan ratsutilalla asuvat, GWR kalkkismestaruus

Luokka 2    70cm arv. taito (13/23) Esinepalkinnot

Avoin kaikille, GWR Juniorimestaruus (alle 18-vuotiaille)

Luokka 3     80cm arv. taito (13/23) Esinepalkinnot

Avoin kaikille

Luokka 4     90cm arv. taito (13/23) Esinepalkinnot

Avoin kaikille, GWR seniorimestaruus

Luokka 5     100cm arv. taito (13/23) Esinepalkinnot

Avoin kaikille

Kilpailuiden johtaja: Henna Uusitalo

TPJ: Viljakukka Lähteenmäki

Ratamestari: Sanna Sintonen

Erityismääräykset:

1. Kilpailut ovat avoimet GWR:n jäsenille, Vahannan ratsutilalla asuville ratsukoille sekä viidelle (5) GWR:n ja Vahannan ratsutilan ulkopuolelta tulevalle ratsukolle/luokka.
  2. Ilmoittautuminen Kipan kautta 12.8.2020 mennessä. HUOM! Ratsastuskoulun oppilaat ilmoittautuvat ensin tallin seinällä olevaan ilmoittautumislomakkeeseen 7.8.2020 mennessä ja ilmoittautuminen Kipaan tapahtuu vasta, kun opettajan on hyväksynyt luokat ja hevostoiveet, kuitenkin 12.8.2020 mennessä.
  3. Ratsastuskoulun hevosilla sallittu maksimikorkeus kilpailuissa on 90cm.
  4. Peruutukset Kipan kautta viimeistään 12.8.2020
  5. Kilpailut ratsastetaan Vahannan ratsutilan ulkokentällä. Verryttely tapahtuu takakentällä.
  6. Lähtölistat julkaistaan Kipassa ja seuran sivuilla (www.goodwillriders.sporttisaitti.com) viimeistään 15.8.2020
  7. Kanslian kisapuhelin p.040-5779482 (Wiivi) päivystää kisaviikolla ke-la klo 17-20 (yhteydenotot ensisijaisesti tekstiviestein) ja kilpailupäivänä klo 8.00 alkaen
  8. Kilpailupaikalla toimii buffetti
  9. Tutustu kilpailun sääntöihin ennen ilmoittautumista
  10. Järjestäjä pitää oikeuden muutoksiin

Yhteyshenkilö:

Wiivi Ilomäki, puh. 040-5779482, wiivi.gwr@hotmail.com

Kilpailupaikan osoite:

Vahannan Ratsutila, Pohtiontie 18, 33480 Ylöjärvi. www.goodwillriders.sporttisaitti.com

KILPAILUN SÄÄNNÖT:

1. Estekilpailut ovat avoimet seuratason esteratsastuskilpailut Goodwill Riders:n jäsenille, Vahannan ratsastuskoulun oppilaille ja Vahannan ratsutilalla asuville yksityisille ratsukoille ja enintään

2. Kilpailuihin osallistuvilta ratsastajilta edellytetään jonkun ratsastusseuran jäsenyyttä sekä voimassa olevaa kilpailulupaa.

3. Vahannan ratsastuskoulun oppilaiden sitova ilmoittautuminen tapahtuu Vahannan ratsastuskoulun ilmoitustaululla olevaan listaan 7.8.2020 mennessä. Opettaja julkaisee kilpailuihin osallistuvat ratsukot 10.8.2020, jonka jälkeen jokainen kilpailija ilmoittautuu kilpailuihin Kipan kautta 12.8.2020 mennessä.

4. Ratsastuskoulun hevosilla sallittu maksimikorkeus kilpailuissa on 90cm.

5. Muiden ratsukoiden ilmoittautuminen kilpailuun tapahtuu suoraan Kipan kautta 12.8.2020 mennessä.

6. Lähtömaksu 13€ GWR:n jäseniltä ja muiden seurojen jäseniltä 23€. Ratsastuskoulu perii lisäksi ratsastuskoulun hevosilla osallistuvilta hevosvuokraa 25€/rata. Kilpailumaksu tulee maksaa Kipaan ennen ilmoittautumisajan umpeutumista. Ratsastuskoulun hevosvuokra maksetaan Hopotiin 12.8.2020 mennessä.

7. Kanslia on auki klo 9.00 alkaen.

8. Ei jälki-ilmoittautumisia.

9. Peruutukset Kipan kautta keskiviikkoon 12.8.2020 mennessä. Tämän jälkeen perutuista lähdöistä veloitamme 10 €/lähtö ja mahdollisen 25 € hevosvuokran ilman lääkärin tai eläinlääkärin todistusta.

10. Jokainen kilpailija osallistuu kilpailujen järjestämiseen. Radan rakennus alkaa sunnuntaina klo 8.30 ja koskee kaikkia osallistujia. Kilpailutehtäväsi näet lähtölistojen yhteydessä. Ratsutilan/GWR:n ulkopuolelta tulevilta ratsukoilta ei edellytetä osallistumista radan rakentamiseen ja kilpailuiden järjestelyihin. Toivomme, että mahdollisimman moni GWR:n jäsen (muutkin kuin ratsastuskoulun oppilaat) ja Vahannan ratsutilalta tuleva ilmoittautuisi mukaan kilpailuiden järjestelyyn (wiivi.gwr@hotmail.com).

11. Lähtölistat sekä alustava aikataulu nähtävillä Kipassa ja seuran sivuilla (www.goodwillriders.sporttisaitti.com) viimeistään 15.8.2020

12. Kilpailut järjestetään Vahannan Ratsutilan isolla kentällä. Verryttely tapahtuu takakentällä.

13. Kilpailuasuna siisti ratsastusasu, mutta turvakypärän ja ratsastussaappaiden/chapsien käyttö on pakollista. Turvaliivin käyttäminen on suositeltavaa erityisesti lapsiratsastajilla.

14. Hevosvalintoihin liittyvät kysymykset voi esittää suoraan opettajille tai ratsastuskoulun numeroon 040–5449901. Jos olet siirtymässä lastenkisoista esteratsastuskilpailuihin, osallistumassa ensimmäistä kertaa luokkaan 1 tai nouset vaativampaan luokkaan, keskustele siitä ennen ilmoittautumista oman opettajasi kanssa.

15. Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden rajata kilpailujen osallistujamäärää, mahdollisesta rajoituksesta ilmoitetaan ennen ilmoittautumisajan umpeutumista.

16. Koronaepidemian alueellisten erojen vuoksi järjestäjä pidättää itsellään oikeuden tautitilanteen muuttuessa peruuttaa kilpailut kokonaan.

TERVETULOA KILPAILEMAAN!