Hallituksen kokouskuulumisia 21.4.2024

21.4.2024

GWR:n hallitus kokoontui sunnuntaina 21.4.2024 Veittijärven äärelle valmistelemaan kevätkokousta ja kilpailukautta, jonka aloitus on siirtynyt muutamalla viikolla suunnitellusta eteenpäin. Tuttuun tapaan puheenjohtajana toimi Sanna ja sihteerinä Hanna. Tällä kertaa kokouksen raportointivuorossa on Sanna.

Meillä on seurassamme jo 222 jäsentä, mikä on mahtava määrä! Huippua, että olette mukana toiminnassamme. Hallitus on saanut jäsenistöltä uusia tapahtumaideoita ja toiveita, mitä pyrimme toteuttamaan parhaamme mukaan. Meiltä on toivottu ratsastuskilpailujen lisäksi esimerkiksi merkkisuorituksia ja retkiä.

Hallitus keskusteli turvallisen tilan periaatteista seuratoiminnassamme. Muodostamiemme seitsemän periaatteen kautta osoitamme vuoden teemamme mukaisesti, että jokainen on tärkeä. Arvostamme toisiamme ja itseämme sellaisina kuin olemme. Huolehdimme sekä ihmisten että hevosten hyvinvoinnista. Tutustu tarkemmin turvallisen tilan periaatteisiimme kevätkokouksen jälkeen sivujemme otsikon Seura alla.

Seuraava yhteinen tapahtumamme on kevätkokous keskiviikkona 24.4. ja perinteiset kisakautta valmistelevat kevättalkoot jo 9.5.  Vahannassa. Merkitse päivät kalenteriisi! Kisakausi starttaa tänä vuonna lasten kilpailuilla 19.5. ja kouluratsastusta on luvassa sunnuntaina 26.5. Tervetuloa kilpailemaan ja kannustamaan ratsukoita!

- Hallitus / Sanna