Tervetuloa

20 - vuotisjuhlaan

Aika: lauantai 21.9.2024 klo 17.30 - 24.00
Paikka: ravintola Keidas, osoitteessa Asemantie 4, Ylöjärvi

Yhteinen seuramme on päässyt jo kunnioitettavaan ikään ja haluamme juhlistaa tätä merkkipaalua yhdessä seuramme jäsenten kanssa.

Muistellaan yhdessä menneitä vuosia ja seuran alkutaipaleita, nautitaan hyvästä ruuasta ja juomasta sekä tanssahdellaan DJ:n soittaman musiikin tahtiin. Tapahtumaan lunastetaan illalliskortti.

Illalliskortin hinta on 40 € sisältäen mm:
Alkumaljan
Kolmen ruokalajin illallisen noutopöydästä
Kaksi kaatoa ruokajuomaa (alkoholillinen ja alkoholiton vaihtoehto)

Pukukoodina siisti juhlapukeutuminen, tule sellaisena kuin olet!
Tilaisuus on K18.
Ravintolassa on anniskeluoikeudet ja baari palvelee koko illan.

Lunasta paikkasi ja ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella 21.8.2024 mennessä, paikkoja on rajoitetusti.

Olet lämpimästi tervetullut juhlimaan kanssamme!

GWR hallitus

Ilmoittautumislomake⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Kasvisruokailijoille varataan erikseen kasvisvaihtoehto. Vegaaneille varataan erikseen myös jälkiruoka, ilmoitathan eron selkeästi erityisruokavalio - kohdassa. Menu löytyy alta.